Lleida serà seu de la V Copa Catalunya BP

Competició de Debate BP (V Copa Catalunya) els dies 9, 10 y 11 de febrer del 2024.

• Els dies 9,10 i 11 de febrer la Universitat de Lleida serà seu de la V Copa Catalunya en modalitat BP.
  • La modalitat British Parliament (BP) deu la seva denominació a la influència del sistema parlamentari del Regne Unit, del qual simula i pren prestades algunes dinàmiques, normes i conceptes.
  • Durant aquells dies, els estudiants han de debatre simulant les Cambres Altes i Baixes. Aquest format dota d'una habilitat d'improvisació fonamental i una inquietud per saber i aprendre de temes molt diverses, ja que obliga que, fins a 15 minuts abans de l'inici del debat, es desconeix la moció del debat. Per tant, en poc temps han de construir arguments i fomentar adquirir l'agilitat mental.
  • Del Centre de Debat de la UdL competiran un total de tres equips, als quals els hi desitgem tota la sort!