4 estudiants de la Universitat de Lleida finalistes del IV Campionat BugaMAP de Fundació Mapfre

L'equip format per quatre estudiants d'Administració i Direcció d'Empreses de la Universitat de Lleida (UdL) ha quedat en segon lloc

23.03.09 Mapfre Bugamap133
L'equip representant de la UdL. FOTO: UdL

Un equip format per quatre estudiants d'Administració i Direcció d'Empreses de la Universitat de Lleida (UdL): Santiago Gimenez Vallés, Alex Martin Heredia, Daniel Plana Pascual, Mesalles i Sergi Serra Meler ha quedat en segon lloc, dijous, 9 de març, en el IV Campionat bugaMAP Catalunya i les Balears en una final celebrada a la Torre MAPFRE, a Barcelona. Tots ells han hagut de prendre decisions relacionades amb la subscripció, reassegurança, inversions i despeses per aconseguir que la seva empresa sigui la que més valor generi entre els quatre grups finalistes.

A la fase classificatòria del certamen s'han realitzat vuit seminaris en què han participat prop de 200 alumnes de la Universitat de Girona, la Universitat d'Illes Balears, la Universitat de Lleida, Abat Oliba, ESERP Business School, Universitat Internacional de Catalunya, Pompeu Fabra i FUB Manresa. Tots han superat les proves relacionades amb aquest simulador d'assegurances i han hagut de gestionar les empreses assignades per fer créixer les seves companyies i diferenciar-se de la resta del mercat simulat.

Al lliurament de premis hi han participat Monserrat Guillen, patrona de Fundació MAPFRE, i Joaquím Miró, director general territorial de MAPFRE a Catalunya i Balears.