XXXV Jornada Universitat Empresa Lleida

Informació de l'esdeveniment
Adreça:

Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera, Campus de Cappont de la UdL (C. Jaume II, 67)

Organitza:
FDET
Inici:

Quotes d’inscripció:

• Estudiantat de la UdL AMB matèria transversal: 36,92 €
  • Estudiantat de la UdL AMB matèria transversal - Família nombrosa general ( 3 fills ): 18,46€
  • Estudiantat de la UdL AMB matèria transversal - Família nombrosa especial: 0€
  • Estudiantat de la UdL AMB matèria transversal - Minusvalidesa: 0€

Termini d’inscripció

Del 8 d'abril al 6 de maig de 2024

Crèdits

La Universitat de Lleida reconeix l'assistència a la XXXV Jornada Universitat-Emprea Lleida: Desxifrant el futur de la gestió de màrqueting en un món canviant - IA, amb 2 crèdits de la matèria transversal ECTS (36,92 euros).

Per a l'obtenció dels crèdits transversals, serà obligatòria l'assistència al 80% de les sessions i en acabar la jornada, s'haurà de realitzar un treball que cal presentar al correu següent: eduard.cristobal@udl.cat

L'estudiantat que vulgui el certificat de matèria transversal haurà d'abonar les taxes d'inscripció.

Per més informació visiteu Jornades Universitat Empresa Lleida