Dos exalumnes d'ADE guardonats en la 28a Jornada dels Economistes de Lleida

Joan Ramon Vila Alfons, millor curriculum universitari, i Arnau Camps Arasa, millor TFG

jornada
28a Jornada Economistes / Foto: FDET

Joan Ramon Vila Alfons i Arnau Camps Arasa, exalumnes del grau en Administració i Direcció d'Empreses (ADE) de la Universitat de Lleida (UdL) han estat guardonats aquest divendres amb el reconeixement de millor currículum universitari i millor treball de final de grau, respectivament, en el decurs de la 28a Jornada dels Economistes de Lleida, organitzada pel Col·legi d'Economistes de Catalunya.

L'edició d'enguany ha girat al voltant dels reptes actuals de la societat i què hi poden aportar els economistes. Els experts han analitzat les estratègies necessàries per respondre als desafiaments socioeconòmics actuals.

L'acte, que va anar seguit d'un sopar i el lliurament de premis, va comptar amb la participació del degà de la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la UdL, Eduard Cristobal.

Guardó de mil euros en formació a Joan Ramon Vila Alfons.

Guardó de mil euros en formació a Arnau Camps Arasa.