Seminari sobre Investigació Aplicada i Emprenedoria Tecnològica Global

La Facultat de Dret, Economia i Turisme de la UdL Va acollir aquest 13 de juliol el Seminari sobre “Investigación aplicada y emprendimiento tecnológico global” a càrrec del Dr. Antonio Hyder, professor especialitzat en màrqueting tecnològic i en el comportament dels consumidors. El programa del Seminari va constar de 3 parts:

- Seminari d’Investigació: Imatges i Elecció. Efectes en el engagement del turisme digital

- Investigació en Hackers and Founders. Creació d’un centre d’investigació aplicada a Silicon Valley.

- Emprenedoria Tecnològica Global. On estem ara?

El Dr. Antonio Hyder és un professional de marqueting i acadèmic especialitzat en el marqueting tecnològic i en el comportament dels consumidors des de un punt de vista acadèmic i professional. Va ser el primer en completar un doctorat internacional en la Universitat de València (2011), seguint els seus estudis de postgrau a la Universitat de Stanford en el camp de la política governamental digital. En 2016 es va convertir en director global d’investigació de Haeckers and Founders, a Silicon Valley amb l’objectiu de portar a terme investigació útil per a empreses de tecnologia global. Haeckers and Founders és la comunitat tecnològica més gran del món, amb més de 240000 membres en 50 països. És expert en I+D per a la Comissió Europea en els camps de la investigació, educació, emprenedoria tecnològica i tecnologies innovadores.