Ponència sobre l’anàlisi econòmica del Dret a la FDE

Veure més fotos i descarregar-les: AQUÍ

Aquest matí la Sala de Juntes de la Facultat de Dret i Economia de la UdL ha acollit la conferència del professor de la Universitat de València el Dr. Gabriel Doménech. Una ponència que ha portat per títol "Per què i com fer anàlisi econòmica del Dret".

Gabriel Doménech va ser professor de Dret Administratiu en la Universitat Cardenal Herrera-CEU (1997-2008) y des de l’any 2009 exerceix com a professor a la Universitat de València. L’any 2014 va assolir la acreditació de catedràtic. Ha publicat treballs sobre temes diversos, però principalment sobre la invalidesa de les normes jurídiques, la responsabilitat patrimonial dels poders públics, les sancions administratives, les obligacions positives derivades dels drets fonamentals, el control dels riscos tecnològics, la regulació del benestar animal i el poder judicial. Actualment la seva activitat investigadora està orientada a l'anàlisi econòmica del Dret Públic.

La ponència d’avui ha estat adreçada al personal docent i investigador, així com a l'estudiantat de màster i doctorat de la Facultat de Dret i Economia. La degana de la FDE, Maria José Puyalto, ha estat l’encarregada de presentar la ponència.