Mi Valle tanca el Cicle de Cinema Jurídic

Aquest 29 de novembre s’ha projectat a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret, Economia i Turisme la última filmació del Cicle de Cinema Jurídic amb motiu dels 50 anys del estudis de Dret a Lleida. El darrer títol escollit ha estat el documental Mi Valle, un treball  de 2016 fet per Mario Santos i Lores Espinosa que narra con 9 pobles de la província de Lleó van desaparèixer sota les aigües per la construcció d’un pantà a la Vall de Riaño ara fa 30 anys. El documental explica a través de la veu dels mateixos protagonistes que vivien en aquests petits pobles com van patir el fet d’haver de marxar de casa seva i com encara en l’actualitat mantenen viu el record del seu poble. El documental va tenir una gran repercussió mediàtica i va obtenir fins a 5 candidatures als Premis Goya.

Mi Valle ha estat presentat al públic assistent pels professors de la FDET, el Dr Antonio Ezquerra (Dret Administratiu) i per la Degana de la FDET Maria José Puyalto.