Inici de les III Jornades de Turisme a la FDE

Veure les fotos de la jornada i descarregar-les: AQUÍ

Aquesta tarda han començat a la Facultat de Dret i Economia les III Jornades de Turisme de la Universitat de Lleida. Una edició que porta per títol Les Noves Tecnologies Aplicades al Turisme i on es reflexionarà sobre el paper i la creixent influencia de les noves tecnologies en el sector turístic. Les Jornades han començat amb la inauguració oficial a càrrec de la degana de la FDE Maria José Puyalto, de la coordinador del Grau de Turisme Natalia Daries i per la coordinadora de les Jornades Eva Martín.

El primer conferenciant en participar a les Jornades ha estat el professor de la Universitat de la Laguna Eduardo Parra. El professor Parra ha pronunciat una ponència amb el títol Desenvolupament de l’ecosistema digital en turisme: Reptes i tendències estratègiques on ha analitzat el paper creixent de les tecnologies de la comunicació en el sector turístic i també ha plantejat els reptes i estratègies de futur que susciten les noves tecnologies dins el sector turístic.

Tot seguit ha estat el torn de Sunsi Huertas. La professora de la Universitat Rovira i Virgili ha pronunciat una ponència amb el títol Social Media: Com aprofitar les seves potencialitats per comunicar les destinacions turístiques i les seves marques. Huertas ha parlat sobre com les xarxes socials són en l’actualitat un instrument fonamental dins el sector turístic per promocionar i conèixer destins i noves marques.

La rúbrica a la jornada inaugural ha anat a càrrec de Carlos Flavián. El professor de la Universitat de Saragossa en la seva intervenció, que ha titulat com Xarxes Socials: Noves oportunitats de negoci per a un màrqueting adaptat al context digital, també ha analitzat la cada cop major rellevància de les xarxes socials en la manera de treballar dels professionals del sector turístic.