Conferència inaugural del Màster en Comptabilitat, Auditoria i Control de la Gestió

Aquest 2 d’octubre la Sala de Juntes de la Facultat de Dret, Economia i Turisme ha acollit la conferencia d’inauguració del curs acadèmic 2018/2019 del Màster en Comptabilitat, Auditoria i Control de la Gestió. La ponència ha anat a càrrec de Benigno Prieto, director de l’àrea de la funció financera de KPMG Espanya. La conferència ha dut per títol “Els nous reptes del Controller en el segle XXI”. Durant la seva intervenció, Prieto ha exposat als alumnes quines són les funcions dels controllers de les diferents empreses en l’actualitat.

Prèviament a la conferència de Prieto,  s’ha presentat als estudiants el Màster. Aquesta presentació ha anat a càrrec del director del màster José Luis Gallizo, la degana de la FDET Maria José Puyalto,  la directora general de GCCI Lola Lozano i el coordinar del màster Xabi Sabi.