Conferència Inaugural del Màster en Comptabilitat, Auditoria i Control de Gestió

Aquest 8 d’octubre s’ha celebrat a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret, Economia i Turisme la conferència d’inauguració del curs acadèmic 2019/2020 del Màster en Comptabilitat, Auditoria i Control de Gestió de l’FDET.

La ponència ha anat a càrrec de Alberto Carreras Candi i ha portat per títol “La Evolución de Controller a Business Partner”. Alberto Carreras  és senior manager business planning Coca-Cola European Partners. Al llarg de la seva trajectòria professional també ha treballat en firmes del prestigi com Nike o Deloitte. Durant la seva intervenció, Carreras ha explicat quina ha estat la seva tasca en les diferents empreses on ha desenvolupat la seva carrera professional.

L’acte ha comptat amb la presència del degà de l’FDET, Eduard Cristóbal, del catedràtic d’economia financera i comptabilitat de l’FDET José Luis Gallizo, de Lola Lozano general mànager de GCCI, del coordinador del màster Xavi Sabi i d’una amplia representació de professorat i alumnat de l’FDET i del màster en comptabilitat, auditoria i control de gestió.