50 anys dels estudis de Dret a Lleida

La Sala de Juntes de la Facultat de Dret, Economia i Turisme ha acollit aquest 1 de febrer l’acte de constitució del comitè representatiu de les diferents professions jurídiques i membres de la FDET en el marc dels 50 anys dels estudis de Dret a Lleida. Les membres d’aquest comitè provenen de l’administració de justícia, de l’administració pública, notaries i registres, advocacia i procuradoria, empresa i societat, docència i recerca UdL i exdegans/nes de la FDET.

Durant el present curs es portaran a terme tot un seguit d’activitats i actes per commemorar l’inici dels estudis de Dret a Lleida. Entre la diversitat d’actes que es duran a terme destaquen un cicle de cinema jurídic, concurs de microrelats jurídics o una exposició d’orles. Com a plats forts d’aquesta commemoració destaquen un retrobament d’antics alumnes de Dret el 13 d’abril, una concessió d’honoris causa o l’acte institucional dels 50 anys de Dret a Lleida que es celebrarà el pròxim 8 de juny.

Amb motiu d’aquests 50 anys, la FDET ha creat una pàgina web www.50anysdretudl.es on tothom qui ho desitgi podrà consultar tota l’actualitat d’aquest aniversari com imatges i vídeos de les diferents activitats que s’aniran realitzant durant aquest curs.