Una graduada en Turisme per la FDET escollida per promocionar Catalunya a l'estranger

unnamed
Laura Calvo, l'alumna escollida

Laura Calvo Michans, graduada en Turisme i Màster en Màrqueting de Mitjans Socials per la Universitat de Lleida, ha obtingut una de les 8 beques de formació en màrqueting turístic de Catalunya a l'exterior de l'Agència Catalana de Turisme (ACT) de la Generalitat de Catalunya.

La beca, consisteix en una estada d'un any, amb possibilitat de pròrroga d'un any més al Centre de Promoció Turística de Catalunya de París.

Per conseguir la beca s'han de superar una serie de fases, la primera prova consisteix en un examen de coneixements sobre mercats emissors i receptors així com de les estratègies de màrqueting de l'ACT, i la resolució d'un cas pràctic en l'idioma o idiomes extrangers escollits.

Les 24 millors puntuacions d'aquesta prova, passen a la segona fase, una entrevista amb el tribunal, format per el director executiu de l'ACT, la cap de Gestió del talent, la representant de gestió del talent de l'ACT, i les directores i directors de les diferents oficines a l'exterior.

Laura Calvo Michans es va graduar en turisme a la promocio 2017- 2021, i es va especialitzar en màrqueting digital cursant també a la Universitat de Lleida el Màster en Màrqueting de Mitjans Socials al 2021. Ens explica que es va interessar i motivar per aquestes beques per poder difondre Catalunya a l'exterior i totes les opcions turístiques que ofereixen les nostres contrades.