La FDET aprova la nova Comissió de Qualitat del centre i el pla de millores

Junta ordinària de la Facultat de Dret, Economia i Turisme

IMG_20220712_1
Laura Salamero, Jesús Maria Gutiérrez i Eduard Cristóbal / Foto: FDET
El passat dimarts 12 de juliol, la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la UdL va celebrar la seva darrera Junta de Facultat ordinària del curs 2021/22.

En aquesta darrerar junta, la primera presencial després de la pandèmia, es van ratificar els horaris i el calendari d’exàmens del proper curs 2022/23 i es va aprovar la nova Comissió de Qualitat del centre i el pla de millores.

El Deganat i el Consell de l’Estudiantat van presentar el seu informe semestral i a més a més, es va fer un reconeixement al professorat que es jubilava aquest curs o que es va jubilar durant els dos darrers, concretamente el Dr. Joan Baró Llinàs, el Sr. Jesús Maria Gutiérrez Bustillo, el Dr. Josep Maria Martinell Gispert-Sauch i el Dr. Francesc Xavier Ruiz del Portal Bravo.