Un equip d’estudiants d’ADE, a la final del bugaMAP

La Torre Mapfre acollirà els finalistes de la UdG, la UIB, la UAO i la UdL el proper 8 de març

211028_FDET_Mapfre 7
Alumnes participants al bugaMAP / FOTO: FDET

Un equip d’estudiants d’ADE de la Facultat de Dret, Economia i Turisme (FDET) de la Universitat de Lleida (UdL) participarà en la final del III Campionat Interuniversitari bugaMAP de Catalunya i Balears 2022, que se celebrarà el proper 8 de març a les instal·lacions de Barcelona de la Fundació Mapfre.

L’equip, integrat per Elena D. Popescu, Àngels Jubete, Ivan Ruiz, Axel D. Mocciaro i Roxana P. Smetana, s’enfrontarà als representants de les universitats de Girona (UdG), Illes Balears (UIB) i Abat Oliba (UAO), després d’haver quedat classificats en la competició que va tenir lloc el passat mes d’octubre a Lleida.

BugaMAP (business game MAPFRE) és un joc d’estratègia empresarial organitzat per la Fundació Mapfre, que consisteix en una simulació de treballar en una companyia asseguradora.

En la simulació, l’alumnat, distribuït en equips de cinc components, han d’afrontar diferents situacions empresarials de les quals es valora la presa de decisions estratègiques per millorar els resultats de la seva companyia. Les claus per a l’èxit són la capacitat de prendre decisions consensuades i la capacitat d’analitzar les variables econòmiques de l’empresa en què simulen treballar.

La Fundació Mapfre organitza aquesta competició interuniversitària en diferents comunitats autònomes. En el cas de Catalunya i Balears, hi han competit onze universitats. Cadascun dels membres de l’equip guanyador del bugaMAP rebrà 200 euros de premi.