La FDET acull 27 estudiants de mobilitat

La coordinadora de mobilitat rep l’estudiantat arribat per cursar aquest semestre a la UdL

220210_mobilitat
FOTO: FDET

La Facultat de Dret, Economia i Turisme (FDET) de la Universitat de Lleida (UdL) acollirà en les seves aules durant el segon semestre d’aquest curs un total de 27 estudiants d’origen tan divers com Alemanya, Itàlia, Mèxic, Xile i Perú.

La coordinadora de mobilitat de la FDET, Eimys Ortiz, va donar la benvinguda el passat 3 de febrer a l'estudiantat provinent d’altres universitats que participa en els programes de mobilitat acadèmica i que cursarà les seves matèries aquest semestre a la UdL.

Per mitjà dels programes de mobilitat acadèmica, l’estudiantat de la UdL pot cursar una part dels seus estudis en una altra universitat. De la mateixa manera, la UdL acull estudiantat d’universitats d’arreu del món per mitjà d’aquests programes.