Èxit de les II Jornades de Turisme de la UdL

Veure Galeria de Fotos: AQUÍ

Durant els dies 27 i 28 de febrer , la Facultat de Dret i Economia de la Universitat de Lleida va acollir la II edició de Les Jornades de Turisme de la Universitat de Lleida. Sota el títol Noves Tecnologies Aplicades al Turisme experts d’arreu de l’estat han reflexionat sobre el paper que juguen les noves tecnologies de la informació i la comunicació en la dinamització del sector turístic.

L’Auditori del Centre de Cultura i Cooperació Transfronterera es va omplir per escoltar les reflexions experiències de personatges tan importants com  Ramon Fabregat, responsable de geolocalització de Google.  Fabregat va explicar els mecanismes i els dispositius que posar a l’abast Google per promocionar una determinada marca o destí turístic. Una altra de les ponents ha estat Laura Garrido, responsable del departament d’hotels de Trivago. Garrido va exposar al públic assistent estratègies de màrketing i fidelització de clients. El públic assistent també va poder conèixer de primera mà els secrets d’un altre dels grans portals del sector turístic com és Atrapalo. La social manager d’aquest popular portal, Carla Lima, va explicar com utilitzen les Social Media per arribar al major nombre de clients possibles.

Un altre tema important que es va tractar va ser com el sector turístic ha sapigut resistir a les envestides de la crisi. En aquest sentit, Alice Fauveau, fundadora i directora de Focus on Women va impartir una ponència sobre diferents models turístics d’èxit en època de crisi. Sense abandonar el sector econòmic, Raúl Rodríguez, CEO de Freespirit Management SL va fer una conferencia amb el títol L’economia de la reputació. Les jornades es van cloure amb una ponència de Fabián González, responsable de l’àrea TIC del Instituto Tecnológico Hotelero.