Xavi Roca presenta el seu nou llibre a la FDE

Veure més fotos de l'acte: AQUÍ

El passat 26 de novembre, el professor del Departament d’Economia de la Universitat de Lleida Xavi Roca va presentar el seu llibre Desmárcate. Desarrolla con éxito tu marca personal. L’acte es va celebrar a la sala de juntes de la FDE i va assistir la degana de la Facultat Maria José Puyalto i una amplia representació de professors i alumnes de la comunitat universitària.

Durant l’acte, Roca va relatar al públic assistent que és el que trobarà el lector de la seva obra. El llibre explica com potencià la marca personal de cadascú de les persones. Un professor que et va marcar durant la teva infantesa, un familiar o fins hi tot un desconegut que et va marcar per alguna cosa són alguns exemples que Roca presenta en el seu llibre. L’objectiu de l’obra es ressaltar la importància de crear una marca personal de cadascú. A partir d’aquesta marca personal que et diferencia de la resta, la consecució d’objectius empresarials i laborals tindran un alt percentatge d’èxit.

El llibre s’estructura en tres parts:

-Marca i Marca Personal

-Preparació de la Marca Personal

-Comunicación de la Marca Personal

El llibre ja es troba a la venta a les llibreries i també es pot adquirir entrant a la web http://www.xaviroca.com/desmarcate