Tesi doctoral sobre el conflicte armat a Colòmbia

La Sala de Juntes de la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la Universitat de Lleida ha acollit aquest divendres 30 de novembre la lectura de la tesi doctoral de Déborah Elisabet Presta Novello. Sota el títol “El conflicto armado en Colombia: marco jurídico internacional y acción de las Organizaciones internacionales”, Presta Novello ha presentat una visió global e internacional del conflicte armat que ha patit Colòmbia durant les darreres dècades i quin paper han jugat en aquest conflicte les diferents organismes internacionals. Presta Novello és llicenciada en Dret per la UAB, màster en integració europea per a la UAB i màster desenvolupament i cooperació internacional per la UdL.

El director i tutor de la tesi ha estat el professor del Departament de Dret Públic de la FDET, el Dr Antoni Blanc Altemir.