Lliçó d'inauguració del curs acadèmic 2015-2016

Veure més fotos de l'acte: AQUÍ

El 26 d’octubre l’Auditori del Centre de Cultures Transfronterer del Campus de Cappont va acollir la lliçó inaugural del curs acadèmic 2015-2016 de la Facultat de Dret i Economia. L’acte va comptar amb la presència  de la catedràtica d’Ètica de la Universitat de València  Adela Cortina qui va ser l’encarregada d’impartir la lliçó inaugural davant la nombrosa comunitat universitària que es va aplegar a l’Auditori.

Adela Cortina és membre de la Comissió Nacional de Reproducció Humana Assistida i vocal del Comitè Assessor d’Ètica de la Investigació Científica i Tecnològica. L’any 2007 va guanyar el Premi Internacional d’Assaig Jovellanos amb la seva obra Ètica de la razón cordial. En 2014 va obtenir el Premi Nacional d’Assaig amb el seu llibre ¿Para qué sirve realmente la ética?. També des de 2008 és membre de la Real Academina de Ciencias Morales y Políticas, i l’any 2009 la Universitat Jaume I de Castelló la va investir com a Doctora Honoris Causa i al 2012 ho va fer la Universitat Politècnica de Cartagena.

Durant l’acte es va fer el lliurament del I Premi al Millor Treball de Final de Grau en memòria de Josep Maria Guarro sobre Dret processal i la Procura. La guanyadora va ser l'alumna Marta Garcia Molins, pel seu treball La interención de las comunicaciones telefónicas, tutoritzat per la professora del Departament de Dret Privat Dra. Merche Serrano. Representants de la família Guarro, del Consell de Col·legis de Procuradors de Catalunya i de Bankia van fer entrega del guardó.

Vídeo de la lliçó inaugural SENCER:

Vídeo de l'acte de lliurament del Premi: