Lectura de Tesi de la professora Natalia Daries

Aquest 13 de juliol la Sala de Juntes de la Facultat de Dret, Economia i Turisme ha acollit la lectura de tesi de Natalia Daries. La professora de l’FDET ha presentat una tesi titulada Dinàmiques relacionals de la gastronomia d’alt nivell en el turisme. Un treball on Daries ha tingut la direcció de les doctores Berta Ferrer i Estela Mariné. Aquesta tesi consisteix en un estudi de les relacions que s'estableixen entre el turisme gastronòmic d'alt nivell i les destinacions, fent especial èmfasi amb els clients que visiten aquest tipus d'establiments, l'aplicació de les noves tecnologies i l'entorn actual.

Natalia Daries és actualment la coordinadora del Grau de Turisme de la UdL. És Màster en Societat de la Informació i el Coneixement (UOC), Llicenciada en Investigació i Tècniques de Mercat (UOC), Diplomada en Turisme (Universitat d’Alacant), i professora del Departament d’Administració d’Empreses de la UdL. Ha publicat diversos articles en revistes nacionals com internacionals sobre aspectes relacionats amb màrqueting, turisme i les TIC. És autora de diferents llibres d’investigació i docents de Turisme.