La periodista Patrícia Plaja inaugura el Màster en Mitjans Socials

La Sala de Juntes de la Facultat de Dret, Economia i Turisme ha acollit aquest 17 de desembre la inauguració oficial del Màster Universitari en Mitjans Socials del curs acadèmic 2018/19. La conferencia inaugural ha anat a càrrec de la periodista Patrícia Plaja. La periodista ha pronunciat una ponència amb el títol “Xarxes Socials o la importància del portaveu virtual en una gran emergència”. Plaja ha estat reconeguda, entre altres guardons, amb el Premi Blanquerna 2017 com a Millor Comunicadora, per la feina que va fer com a responsable de comunicació dels Mossos d’Esquadra durant els atemptats de Barcelona i Cambrils del 17 d’agost de 2017. Plaja també exerceix com a professora associada a la Universitat Ramon Llull.