L’Economia de Lleida a debat a la FDE

Veure més fotos i descarregar-les: AQUÍ

El 22 d’abril la Facultat de Dret i Economia de la UdL va acollir la Taula Rodona: L’Economia a Debat – Eleccions Municipals 2015. Un acte on van participar representants polítics de les diferents candidatures a les eleccions municipals del pròxim 24 de maig per presentar les seves propostes econòmiques per a la ciutat de Lleida. Els participants a la taula van ser Montse Mínguez (PSC), Carme Culleré (CIU), Dolors López (PP), Carles Vega (ERC), Eduard Baches (ICV-MES), Ferran Dalmau (Crida per Lleida), Ángeles Ribes (C’s) i Carlos González (Comú de Lleida).

El debat va ser intens i cada representant de les diferents forces polítiques va poder presentar el seu programa econòmic per a la pròxima legislatura a la ciutat de Lleida. La varietat de forces polítiques presents a la taula va permetre que el nombrós públic assistent pogués escoltar propostes força dispars. Una circumstància que va permetre mantenir un debat força obert entre les diferents posicions. El públic assistent també va poder intervenir i preguntar als polítics totes aquelles qüestions que van considerar oportunes.

L’activitat va ser coordinada i organitzada pel Departament d’Economia Aplicada de la FDE.