Inici de curs i Jornada d'acollida al nou estudiantat de la FDET

Aquest 12 de setembre s’ha iniciat el nou curs acadèmic a la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la UdL. Coincidint amb l’arrancada del nou curs la FDET també  ha celebrat la Jornada d’Acollida per a l’estudiantat de nou accés a les titulacions respectives. La FDET organitza aquesta Jornada perquè els alumnes nou vinguts a la Facultat coneguin els diferents espais i serveis que els ofereix la UdL.

La Jornada s’ha iniciat amb la benvinguda de la degana de la FDET Maria José Puyalto i Montse Solanes coordinadora del programa Nèstor de tutories als nous estudiants. Tot seguit els alumnes han pogut conèixer el servei d’informació i atenció a l’usuari, el servei de biblioteca i l’institut de llengües.

Després d’una pausa, la Jornada ha prosseguit amb les presentacions dels diferents Graus de la FDET a càrrec dels seus respectius responsables. Tot seguit, tots els estudiants assistents han participat en sessions informatives sobre els diferents serveis del Campus Virtual, del Consell de l’Estudiantat i del Servei d’Esports. Finalment, tots aquells estudiants que ho han desitjat han pogut fer tutories en els diferents despatxos dels professors.