Inauguració oficial del Màster en Gestió Administrativa

Veure més fotos: AQUÍ

El 28 d’octubre es va fer a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret i Economia de la Universitat de Lleida la inauguració oficial del Màster en Gestió Administrativa. A l’acte van assistir la vicedegana de la FDE Mercè Castillo, l’alcalde de Lleida Àngel Ros, el secretari acadèmic de l’Institut Superior de Gestió Administrativa de Catalunya Marc Escola, el president de la Delegació a Lleida del  Col·legi de Gestor Administratius Venanci Blanch i la coordinadora del Màster en Gestió Administrativa Laura Salamero. Durant la presentació, tots ells van destacar la importància que té per la UdL de gaudir d’un Màster com aquest on els alumnes podran conèixer de primera mà a partir de docència d’experts de primer nivell com s’ha de fer una correcta i eficient gestió administrativa.

L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, va voler ressaltar el paper d’aquests Màster en la formació d’emprenedors i empresaris perquè els seus projectes fructifiquin i ajudin a desenvolupar des de un de vista econòmic però també social un territori.

L’objectiu fonamental del Màster es dóna resposta a la creixent necessitat social de disposar de professionals qualificats que puguin gestionar de forma eficient i oferir el degut assessorament, tant a particulars com a empreses, en el marc de les seves relacions amb les administracions públiques; per exemple, en l’obertura d’un negoci o indústria, en la sol·licitud d’una subvenció, en la gestió d’una sanció de trànsit, o en qualsevol altre afer que s’hagi de tramitar en el marc administratiu.