Conferència de González Clavijo sobre la protecció al consumidor

Veure més fotos: AQUÍ

La Facultat de Dret i Economia de la Universitat de Lleida va acollir el passat 15 d’abril una conferència del president de l’Audiència Provincial de Salamanca José Ramón González Clavijo. Sota el títol Protección del consumidor en el Tribunal Superior de Justicia de la Unión Europea, repaso a la última jurisprudencia, el professor Gonzàlez Clavijo va explicar al públic  assistent quins mecanismes de protecció té el consumidor segons marca el Tribunal Superior de Justícia de la Unió Europea.

González Clavijo té una dilatada trajectòria en l’àmbit judicial com a magistrat al capdavant de jutjats de Zamora i Salamanca, com a membre del Consell General del poder Judicial i des de el 2004 com a president de l’Audiència Provincial de Salamanca. També cal destacar la seva important feina en el món universitari com a professor de dret civil en la Universitat de Salamanca des de l’any 1992.

La ponència de González Clavijo s’emmarca dins l’acord de cooperació entre la Facultat de Dret i Economia i l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Lleida. A la conferència va assistir la degana de la FDE Maria José Puyalto, el degà del Col·legi d’Advocats de Lleida Jordi Albareda i una nombrosa representació de professorat de la FDE i també d’alumnat.