Comencen les XXIV Jornades Jurídiques de la FDE

Veure més totes les fotos i descarregar-les: AQUÍ

Avui a la Facultat de Dret i Economia de la Universitat de Lleida han començat les XXIV Jornades Jurídiques de la FDE. Sota el títol Ús i Control de l’Espai Públic: Vells Problemes, Nous Reptes, grans juristes vinguts d’arreu de l’estat reflexionaran i exposaran durant dos dies els seus coneixements sobre aquesta qüestió. Les Jornades han estat inaugurades de manera oficial aquest matí pel rector de la UdL, Roberto Fernàndez, per la degana de la FDE, Maria José Puyalto, pel director de les Jornades Juríques, el professor de Dret Administratiu de la UdL César Cierco i pel catedràtic de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals de la UdL Antoni Blanc

Durant la jornada d’avui ponents de la talla com el Dr. Cesáreo Gutiérrez Espada, Catedràtic de Dret Internacional de la Universitat de Múrcia; Dr. Javier de Lucas, Catedràtic de Filosofia del Dret de la Universitat de València; o  el Dr. Lorenzo Martín-Retortillo Baquer, Catedràtic Emèrit de Dret Administratiu de la Universitat Complutense de Madrid, han estat alguns dels principals ponents del primer dia de les Jornades.

Durant la jornada de demà, el plat fort serà a partir de les 10.15h amb la ponència del Magistrat del Tribunal Suprem i Catedràtic de Dret Penal, el Dr. Luis Maria Diez-Picazo. El Magistrat del Tribunal Suprem impartirà una ponència on reflexionarà sobre la seguretat en l’espai públic i la nova llei orgànica per a la protecció de la seguretat ciutadana.

Cal destacar l’èxit d’assistència de les Jornades. L’aula 3.01 de l’edifici polivalent de la FDE s’ha omplert amb estudiants de les diferents titulacions de la facultat que no han desaprofitat aquesta magnífica ocasió per poder veure i escoltar a grans experts de l’ús i control de l’espai públic.