Comença el Cicle de Cinema Jurídic

Aquest 8 de febrer s’ha iniciat el Cicle de Cinema Jurídic a la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la UdL. Aquest cicle s’emmarca dins les diferents activitats que durant tot aquest any durà a terme l’FDET per commemorar els 50 dels Estudis de Dret a Lleida.

La Sala de Juntes de l’FDET ha acollit la primera sessió d’aquest cicle. El primer títol exhibit ha estat Barbarians at the Gate. Un film de 1993 dirigit per Bryan Burrough , John Helyar i Glenn Jordan. Aquesta pel·lícula protagonitzada per James Garner narra una història de pugnes pel poder de Wall Street. Durant la pel·lícula es combinen moments dramàtics amb tocs d’humor.

La professora de Dret Civil de l’FDET Paloma Barrón i l’advocat de Uría Menéndez i exalumne de l’FDET Ricard Serrano han estat els encarregats de presentar el film al públic assistent i posteriorment de dirigir el col·loqui entorn als plantejaments que presenta al espectador la pel·lícula.

Aquest cicle es perllongarà fins al pròxim mes de novembre amb un total de 10 pel·lícules. La pròxima cita del cicle será el 22 de febrer a les 17h a la Sala de Juntes de l’FDET amb el títol The Man Who Shot Liberty Balance.