Una cursa en benefici del Banc d'Aliments, principal novetat de la Festa InterCampus

Els centres de la UdL al campus de Cappont celebren la trobada aquest dijous

intercampus-2018
El 'paintball' és una de les activitats que repeteix al programa Foto: EPS-UdL

La Festa InterCampus de la Universitat de Lleida (UdL) inclourà per primer cop aquest dijous, 21 de març, una cursa solidària a favor del Banc dels Aliments. És la principal novetat d'una activitat que organitzen conjuntament els Consells de l'Estudiantat de l'Escola Politècnica Superior, la Facultat de Dret, Economia i Turisme, i la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la UdL.

El programa arrencarà a les 11 del matí amb els tornejos de futbol sala, voleibol, tennis taula i futbolí. A la mateixa hora hi ha prevista la realització col·lectiva d'un mural, sota el títol d'Entre línies. La cursa benèfica arrencarà a les 11.30h, amb un recorregut de cinc quilòmetres. Els participants han de pagar 3 euros o portar tres quilos d'aliments. Totes les aportacions seran per al Banc dels Aliments de Lleida. La millor disfressa guanyarà un val per a la paella popular del migdia.

A l'hora del dinar també serà el moment d'obrir l'escenari pels grups de música, discjòqueis i actuacions individuals. Els guanyadors d'aquest Jump2Music actuaran en la festa nocturna, que es traslladarà a una discoteca de la ciutat a partir de les 11 de la nit. Abans, però, també hi haurà temps per a una batalla de paintball, tornejos de botifarra i pòquer, una gimcana per equips amb 8 proves, un 'jam' de poesia on es podran recitar composicions de creació pròpia o d'altres autors i una actuació de la colla castellera Marracos de la UdL.

Text: Oficina de premsa UdL

MÉS INFORMACIÓ:  Facebook de l'InterCampus 2019