Tercera Sessió del Cicle de Cinema Jurídic

Aquest 19 de març s'ha celebrat la tercera sessió del cicle de Cinema Jurídic que organitza l'FDET amb motiu dels 50 anys dels estudis de Dret a Lleida. En aquesta ocasió l'escenari escollit per a la projecció ha estat el Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera. El film exhibit ha estat Swing Kids. La presentació de la pel·lícula i la moderació del debat posterior entorn als plantejaments del film ha estat ha càrrec del professor de Dret Constitucional Daniel Fernández.

La pel·lícula està ambientada a l'Alemanya nazi de 1939 i explica el xoc entre el règim totalitari de Hitler i el anomenats nois del swing, un moviment cultural i estètic de joves alemanys amants de la música swing americana sorgit als anys 30 del segle XX. El film està dirigit per Thomas Carter i protagonitzada per actors reconeguts com Robert Sean Leonard, Barbara Hershey, Christian Bale o Kenneth Branagh.

La pròxima sessió d'aquest Cicle es farà el 10 d'abril a les 19.15h a la Sala de Juntes de l'FDET i el títol escollit és Dead Man Walking