Taula Rodona sobre la Reforma de les Pensions

Veure més fotos i descarregar-les: AQUÍ

L’ Edifici del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera de la UdL ha acollit aquest 9 de març una taula rodona titulada la Reforma de les Pensions. L’acte organitzat pel Departament d’Economia Aplicada de la Facultat de Dret, Economia i Turisme s’emmarca dins el Cicle de l’Economia a Debat.

Els ponents en la taula rodona han estat Carles Campuzano, diputat del PdeCat i Andreu Missé, director de la revista Alternativas Económicas. Durant les seves intervencions, tots dos han reflexionat sobre la situació actual del sistema de pensions i la necessitat de reformar-lo perquè sigui viable en un futur immediat.

Carles Campuzano és llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona. A part de Diputat al Congres de Diputats a Madrid és president la Fundació ACSAR (Associació Catalana de Solidaritat i Ajuda al Refugiat, membre del Patronat CatDem, del Consell Assessor de la Fundació Catalana de l’Esplai, del Consell Assessor de l’Observatori del Tercer Sector i del Consell Assessor de la Fundació Formació i Treball.

Per la seva part Andreu Missé també és llicenciat en Dret però exerceix com a periodista.  L’any 1976 va iniciar la seva carrera professional com a periodista en les revistes Reporter i Primera Plana. El 1978 participa en la fundació d'El Periódico de Catalunya. El 1982 va formar part del grup de professionals que van constituir la redacció d'El País, de Barcelona. En aquest periòdic ha treballat durant 30 anys, durant els quals ha exercit els llocs de redactor en cap d'Economia a Madrid, subdirector a Barcelona, i cap de la delegació a Brussel·les, entre 2005 i 2012.És coautor amb Josep Borrell del llibre La crisi de l'euro. D'Atenes Madrid (2012).