Sessió Informativa sobre programes de mobilitat de la UdL

Mobilitat 2018
Jornada mobilitat curs 2018-19

Aquest 21 de novembre la Sala de Juntes de la Facultat de Dret, Economia i Turisme ha acollit una sessió informativa per a tots aquells estudiants que volen cursar els seus estudis en universitats de fora de l’Estat. La convocatòria ha tingut una gran resposta per part dels estudiants que han omplert la sala amb la voluntat de conèixer quins passos s’han de seguir per cursar part dels seus estudis al estranger.

Durant la sessió informativa, s’han presentat els diferents programes de mobilitat acadèmica de la UdL com l’Erasmus, el Sicue, l’Erasmus Pràctiques, el Drac o altres programes específics. També s’ha informat als estudiants de tot el programa de beques al seu abast per finançar els seus estudis en altres universitats de fora de l’Estat.