Retrobament Antics Alumnes de Dret

Aquest 27 d’abril s’ha celebrat un retrobament d’antics alumnes de la Facultat de Dret amb motiu de la commemoració dels 50 anys del estudis de Dret a Lleida. L’acte, organitzat per la FDET i Alumni UdL, ha reunit més d’un centenar d’exalumnes. La jornada s’ha iniciat amb una visita per l’edifici del Roser i també a la seu del IEI. Tots dos llocs van acollir inicialment les primeres promocions dels estudis en Dret. Els antics alumnes han pogut recórrer els diferents espais de cada edifici i recordar com eren les classes durant la seva època d’estudiants. Els assistents han gaudit tant al Roser com a l’IEI de visites guiades on s’ha explicat els orígens de cada edifici.

El punt culminant de l’acte ha estat a la seu actual de la FDET on s’ha inaugurat una exposició amb orles de les diferents promocions de Dret. Tot seguit s’ha procedit a l’acte central on antics alumnes han narrat vivències i anècdotes de la seva etapa d’estudiants. L’acte ha comptat amb la presencia de la degana de la FDET Maria José Puyalto.