Presentació virtual del Màster en Màrqueting de Mitjans Socials

MMMS
Presentació virtual del Màster en Màrqueting de Mitjans Socials

El passat dilluns 8 de juny va tenir lloc la primera presentació virtual del Màster en Màrqueting de Mitjans Socials de la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la Universitat de Lleida.

La presentació va comptar amb el degà de la Facultat, el Dr. Eduard Cristòbal, la vicedegana de Relacions Institucionals i Ocupabilitat, Dra. Eva Martín Fuentes, la coordinadora del Màster en Màrqueting de Mitjans Socials, Dra. Estela Mariné Roig, les professores del màster, Dra. Berta Ferrer Rosell i Dra. Natalia Daries Ramon i les estudiants i ex-estudiants del màster Sra. Carla Català, Sra. Chiara di Nolfo i Sra. Vivian Medina.

Durant la presentació es van destacar diferents aspectes tant acadèmics com de gestió i es va iniciar un torn de preguntes i de debat entre les diferents persones assistents.

La presentació de gairebé una hora i mitja de durada es pot tornar a veure fent click aquí.