Premis al millor estudiantat i professorat del curs 2014-2015

El rector ha lliurat 63 diplomes i dos mencions d'excel·lència docent

PremisExtraordinarisUdL2017
Acte del lliurament de premis. Foto: UdL

La Universitat de Lleida (UdL) ha lliurat aquesta tarda els premis extraordinaris de final de graus, màsters i doctorat corresponents al curs 2014-2015, així com de les mencions d'excel·lència a l'activitat docent del professorat. En un acte institucional a la Sala d'actes del Rectorat, el rector Roberto Fernández, ha fet entrega de 63 diplomes de premis extraordinaris (43 obtinguts per dones i 20, per homes). Les mencions d'excel·lència docent han estat per a Paquita Santiveri i Carlos Rey, tots dos de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA).

El rector, que ha felicitat les persones premiades i les seues famílies, ha convidat els guardonats a sentir-se orgullosos de pertànyer a la Universitat de Lleida. "Avui premiem la cultura de l'esforç, la confiança, el treball sostingut i el mèrit, que és el fonament de les societats democràtiques", ha dit als titulats i doctorats. Quant als guardons a l'excel·lència docent, ha reivindicat la importància d'aquesta tasca entre el professorat universitari a més de la recerca.

PREMIS EXTRAORDINARIS DE GRAUS

- Grau en Administració i Direcció d'Empreses: Rodica Bochileanu