Premi Aracoop al millor TFG 2018 per a l'alume del Grau en Dret Guillermo Sasot

guillem aracoop
Guillermo Sasot

L’alumne del Grau en Dret Guillermo Sasot  ha obtingut el Premi Aracoop en l'edició 2018 dels Premis als millors treballs de Fi de Grau o de Postgrau i treballs de Fi de Màster que s’hagin realitzat en universitats catalanes públiques i privades, presentats entre l’1 de novembre de 2017 i el 17 de setembre de 2018, i que versin sobre temes relacionats amb el tercer sector, l’economia social o el cooperativisme.

El programa Aracoop, amb la col·laboració de la Fundació Roca i Galès,  té com a objectiu principal l’estudi i la promoció del cooperativisme a Catalunya i dels seus principis i valors.

El títol del Treball Final de Grau del Guillermo Sasot és: “La donación de alimentos a entidades sociales y su papel en la lucha contra el despercidio alimentario. Análisis desde la vertiente jurídica”. La seva tutora es la Dra. Laura Salamero adscrita a l’àrea de Dret administratiu del Departament de Dret Públic.

El TFG ha estat realitzat en el marc del Projecte ApS de la FDET, consistent en la realització de Treballs Finals de Grau en la modalitat d’Aprenentatge –Servei (ApS)