Ponència Cecilio Mar

Veure més fotos: AQUÍ

La Sala de Juntes de la Facultat de Dret i Economia ha acollit aquesta tarda la ponència del professor emèrit de la Universitat de Kent Cecilio Mar. L’acte organitzat per la Facultat de Dret i Economia de la Universitat de Lleida i amb el patrocini de l’Obra Social de La Caixa s’emmarca dins el Doctorat en Dret i Administració d’Empreses i el Seminari sobre mètodes d’investigació en Ciències Socials. Sota el títol Studies in the analysis efficiency of-non-profit organizations” el professor Mar ha presentat els resultants que ha efectuat sobre l’anàlisi I l’eficiència d’aquest tipus d’organitzacions.

Aquesta activitat ha anat adreçada especialment als estudiants del Doctorat de l’Institut de Recerca de la Universitat de Lleida que compta amb el suport de l’Obra Social de La Caixa. A l’acte han assistit un bon nombre d’alumnes i també docents de la FDE que no s’han volgut perdre la conferència del professor Cecilio Mar. El professor Mar ha estat acompanyat a la taula pel Coordinador del programa de doctorat en Dret i Administració d'Empreses el professor del Departament d’Aegern de la FDE José Luis Gallizo