On són els límits de la Llibertat d’Expressió?

La Sala de Juntes de la Facultat de Dret i Economia ha acollit aquest 23 d’abril el debat –tertúlia On són els límits de la llibertat d’expressió? Un debat on han participat Rosa Peñafiel, membre de la plataforma Lleida lliure de Franquisme, Josep M. Tamarit, catedràtic de Dret Penal de la UdL, Celestí Pol, advocat i Emili Baldellou, pedagog a l'Aula Municipal de Teatre de Lleida. La taula de debat ha estat moderada per Santi Roig, periodista de Lleida TV.

L’acte també ha servit per fer entrega de la present edició dels Premis de Microrelats Jurídics als alumnes del Grau de Dret. El guanyador ha estat Marco Milanovic i la finalista Andrea Borza. L’objectiu d’aquests guardons és contribuir als actes de commemoració del cinquantenari de l’inici dels estudis universitaris de Dret a Lleida. Fomentar entre els estudiants de Dret de la Universitat de Lleida l’interès per l’escriptura o el desenvolupament de la creativitat, i fomentar l’ús de l’escriptura com a mitjà d’expressió a través del qual materialitzar el discurs jurídic i la seva relació amb la vida quotidiana de les persones i institucions. El guanyador del premi s’endú certificat acreditatiu i 400€ i el finalista 200€.