Nou degà a la Facultat de Dret, Economia i Turisme

El Consell de govern ratifica el nomenament d'Eduard Cristóbal

Eduard Cristobal
Eduard Cristóbal.
El Consell de govern de la Universitat de Lleida (UdL) ha ratificat Eduard Cristóbal com a degà de la Facultat de Dret, Economia i Turisme (FDET), després que fos nomenat pel rector en no presentar-se candidats a les eleccions del centres.

Pel que fa al nou deganat, Eduard Cristóbal és economista i professor a la UdL des del 1995. Responsable del grup de recerca sobre turisme, economia social i del coneixement (TURESCO), ha estat fins ara director del departament d'Administració d'empreses. Anteriorment també havia exercit de vicedegà i coordinador de titulació.

Entre les prioritats del seu mandat estan reforçar el suport administratiu de la facultat, fomentar la vinculació del centre amb empresariat i professionals, promocionar la innovació docent, la docència en anglès i la mobilitat internacional, a més de fer de la FDET "un centre pioner en el desenvolupament de polítiques inclusives i solidàries". L'acompanyen en l'equip:  Jordi Moreno, Yolanda Montegut, Paloma de Barrón, Eva Martín, M. José Puyalto i Manel Plana.

Text: Oficina premsa UdL