M. Teresa Juste Gort, graduada en turisme, ha obtingut una beca de formació en màrqueting turístic de Catalunya

tere
M. Teresa Juste Gort

M. Teresa Juste Gort, graduada en turisme per la Universitat de Lleida, ha obtingut una de les 9 beques de formació en màrqueting turístic de Catalunya a l'exterior de l'Agència Catalana de Turisme (ACT) de la Generalitat de Catalunya.

És el primer cop que una estudiant del Grau en Turisme de la UdL obté aquesta beca que consisteix en una estada d'un any (2020) amb possibilitat de pròrroga d'un any més al Centre de Promoció Turística de Catalunya ubicat a Frankfurt.

En total es van presentar unes 100 persones per a les 9 places. La primera prova consistia en un examen de coneixements sobre mercats emissors i receptors així com de les estratègies de màrqueting de l'ACT i la resolució d'un cas pràctic en l'idioma escollit (en el seu cas alemany).

Les millors puntuacions d'aquesta prova van passar a la segona fase consistent en una entrevista amb el tribunal, format per Patrick Torrent (director executiu de l'ACT), Rocío Fretes (gestió del talent de l'ACT), Gemma Brufau (cap de Gestió del talent) i la directora de l'oficina a la que ens s'havien presentat, en el seu cas Montserrat Sierra, directora de l'oficina catalana a Frankfurt.

Teresa Juste és graduada en turisme i tècnica superior en imatge i en gràfica publicitària, va decidir estudiar turisme quan vivia a Alemanya i apunta que "ningú sabia relacionar Lleida i Catalunya amb res més que no fos Barcelona i Leo Messi"