Lliurament Orles Acadèmiques Màster en Comptabilitat, Auditoria i Control de Gestió

La Facultat de Dret, Economia i Turisme va acollir aquest 15 juny l’acte de cloenda i lliurament de les orles acadèmiques del Màster en Comptabilitat, Auditoria i Control de Gestió del curs 2017/18. L’acte va comptar amb la presència de la degana de la FDET Maria José Puyalto i va estar apadrinat pel controller en el Grup Vall Companys Santiago Aliaga.

Santiago Aliaga és llicenciat en Administració d’Empreses per al Universitat Pompeu Fabra, Màster en Direcció Financera pel Centre d’Estudis Financers i Màster en Control de Gestió per ESADE. Aliaga també exerceix de professor del Màster en Comptabilitat, Auditoria i Control de Gestió.

Un cop finalitzada la intervenció de Santiago Aliaga es va procedir al lliurament de les orles acadèmiques als alumnes de la promoció que durant aquest any han cursat el Màster.