Lliurament Orles Acadèmiques Màster en Comptabilitat, Auditoria i Control de Gestió

Orles_Master
Foto: Assistents a l'acte / Replay Serveis Audiovisuals

La Facultat de Dret, Economia i Turisme va acollir aquest 30 juny l’acte de cloenda i lliurament de les orles acadèmiques del Màster en Comptabilitat, Auditoria i Control de Gestió del curs 2016/17. L’acte va comptar amb la presència de la degana de la FDET Maria José Puyalto i va anar a càrrec del president del Comitè de Serveis Associats d’European Financial Planning i soci director del Grup Choice, Francisco Marín.

Marín és llicenciat en ADE i MBA per la Universitat Ramon Llull de Barcelona. També és llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona i disposa de l’acreditació EFA (European Financial Advosor) de EFPA-Espanya. A més d’una llarga experiència laboral, Marín també disposa d’una intensa vinculació amb el món docent. És membre de la Càtedra de Cash management de l’Institut d’Empresa de Madrid, professor col·laborador amb el Col·legi d’Economistes de Catalunya i també ha rebut el premi a la excel·lència com a docent del IE Business School. A més escriu en diferents revistes especialitzades en economia i finances com Harvard Review de Deusto.

Un cop finalitzada la intervenció del professor Marín es va procedir al lliurament de les orles acadèmiques als alumnes de la promoció que durant aquest any han cursat el Màster.