Lliçó inaugural del Màster en Màrqueting de Mitjans Socials

La Sala de Juntes de la Facultat de Dret i Economia i Turismes de la UdL va acollir aquest 19 de desembre la inauguració  del curs acadèmic 2017/18 del Màster en Màrqueting de Mitjans Socials de la FDET. L’arrancada oficial del curs va anar a càrrec de Montserrat Peñarroya directora de l’Institut Internacional d’investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement. Peñarroya va impartir una ponència amb el títol “El pas de la web 1.0 a la 4.0 – Com els canvis a internet afecten a la societat i a les persones”.

Montse Peñarroya és graduada en Turisme amb un Postgrau en Màrqueting Internacional i Comerç Exterior, i un Màster en Societat de la Informació i Coneixement. A publicat títols com: Com Ser dels primers a Google, sense pagar (2014)  Marketing Digital para Turismo Cultural (2010), o Guía de Marketing Digital y Comercio Electrónico (2009). A la conferència hi van assistir un gran nombre d’estudiants, professors i altres membres de la comunitat universitàries.