Lliçó Inaugural del Curs Acadèmic 19-20 de la FDET

Aquest 30 d'octubre l'Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterer del Campus de Cappont ha acollit la Lliçó Inaugural del Curs Acadèmic 2019-20 de la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la UdL. La sessió ha anat a càrrec d'Àngel Pes Guixa, president de la Red Española del Pacto Mundial de Naciones Unidas. Sota el títol Els Objectius de Desenvolupament Sostenible, una Agenda per transformar el nostre món, Pes ha reflexionat sobre quins són els reptes de futur per tenir un desenvolupament sostenible.

Àngel Pes és doctor amb Ciències Econòmiques per la Universitat de Barcelona i professor titular de Ciències Econòmiques a la UB. A nivell professional és director del CEI (Centre d'Estudis  Internacionals) Barcelona, director del Observatori de l'ODS y les empreses espanyoles, de la Fundació “la Caixa”.

Finalitzada la ponència del sr. Àngel Pes es va atorgar el premi al millor treball de final de grau en memòria de Josep M. Guarro Callizo sobre Dret processal i la Procura, a l'alumne Àlex Escales Rubio pel seu treball "La Immunitat Sobirana i els Béns Culturals".