Les Noves Tecnologies Aplicades al Turisme

Aquest 22 de febrer l'auditori del Centre de Cultura i Cooperació Transfronterera ha acollit les VI  Jornades de Turisme de la Universitat de Lleida. En la present edició el títol escollit ha estat Les Noves Tecnologies Aplicades al Turisme. L'acte inaugural ha comptat amb la participació de la degana de la FDET Maria José Puyalto

La primera ponència de la jornada ha estat impartida  per la Dra Aurkene Alzua-Sorzabal, professora de la Universitat de Deusto i sòcia fundadora de Lurmetrika Labs. El títol de la seva intervenció ha estat El  papel del Big Data en la transformación digital del turismo. Tot seguit ha estat el torn de Christian Rodríguez, CEO i fundador de ByHours.com. Rodríguez ha parlat sobre l'evolució i revolució en sectors de gran consum. La sessió s'ha tancat amb la conferència de Fabián Gonzalez, Innovació a Different Roads, que ha exposat quines son les principals tendències de viatges durant aquest 2018.

A la tarda la primera ponència ha estat la de Juan Carlos Sanjuán, CEO i fundador de Casual Hoteles. Sanjuán ha respòs a la qüestió ¿Cómo entrar tarde en un mercado maduro y no morir en el intento?. La segona intervenció de la tarda ha estat la de Jesús Fernández, talent manager de Viajes para ti S.L. (Esquiades.com, BuscoUnChollo.com & Amimir.com). Fernández ha titulat la seva conferència Viajes Para Ti: ¿Una agencia de viajes online o una empresa de tecnología?. La Dra Luisa Andreu, professora titular de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València i membre d’AECIT ha tancat les Jornades amb la ponència  La comunicación de Responsabilidad Social Corporativa en Social Media.