La UdL forma gestors 4.0, a ‘El debat de Lleida Activa’

_2048911_64aaaa1b
Josep Maria Sanuy condueix una edició especial des de la UdL. LLEIDA TV

Entre un graduat format en disciplines que impliquen gestió empresarial, promoció del producte i de l’empresa, presència pública constant, i un graduat en les mateixes matèries però amb un màster que li permet conèixer de primera mà les xarxes socials i com posicionar-s’hi, qui contractaria primer?

Aquesta és una de les preguntes que hauran de començar a contestar les empreses i institucions que incorporin nous professionals al comandament, perquè serà factor decisiu que coneguin el món 4.0, internet, les xarxes socials i com posicionar la seua empresa en aquest mercat virtual al qual estan migrant sectors sencers com el turisme i fins i tot el comerç de tota mena de productes.

Tenint en compte aquest futur immediat, la facultat de Dret, Economia i Turisme de la Universitat de Lleida posarà en marxa aquest curs vinent el màster en Màrqueting de Mitjans Socials, una formació pionera al sistema universitari públic català i espanyol que desterrarà l’amateurisme de molts gestors de les xarxes socials.

El programa El debat de Lleida Activa presenta avui (15.00 hores) aquest màster amb l’ajuda de la coordinadora, Estela Mariné; la de Natalia Daries, coordinadora del grau de Turisme, i de Berta Ferrer, del doble grau en Administració i Direcció d’Empreses (ADE), i Turisme.

Diari Segre