La UdL, en 'serveis mínims' del 4 al 26 d'agost

Oberta la biblioteca i sala d'estudis de Ciències de la Salut, a banda d'espais de recerca

tancamentestiuUdL
FOTO: UdL

La Universitat de Lleida (UdL) deixa els seus edificis en 'serveis mínims' durant tres setmanes a partir del 4 d'agost i fins al 26 del mateix mes, tot i que l'activitat en espais de recerca continua, segons indica el vicerector de Campus de la UdL, Jesús Avilla. Durant aquest període, afegeix, es preveu un estalvi al voltant dels 80.000 euros en electricitat, telefonia i neteja, entre altres; una quantitat similar als anys anteriors.

Resten en funcionament de dilluns a divendres la biblioteca de Ciències de la Salut, en horari de 9.00h a 15.00h, i la sala d'estudis del mateix campus, de 15.00h a 21.00h. Hi haurà servei de seguretat les 24 hores a tots els campus, així com recepció de correu i paqueteria durant els matins. No hi haurà registre presencial de documents, perquè estarà operatiu el registre electrònic.

Pel que fa a instal·lacions de recerca, funcionen l'estabulari i l'edifici docent de Ciències de la Salut a l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova; l'edifici de Biomedicina 1, que acull l'Institut de Recerca Biomèdica de Lleida; i el Centre d'Investigació d'Energia Aplicada (CREA), al campus de Cappont; aquest darrer, només del 6 al 10 d'agost.

En aquest període de serveis mínims, les consultes sobre preinscripció universitària s'han d'adreçar a l'Oficina d'Accés a la Universitat de Barcelona, a través del portal d'accés a la universitat -canal universitats- o per telèfon, als següents números: 93 223 03 23  /  93 223 25 91.

Text: Oficina de premsa UdL