La Paeria distingeix a la degana de la FDET per contribuir a la competitivitat del Turisme i el Comerç de Lleida

La Paeria distingeix a la degana de la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la UdL, Dra. M. José Puyalto, amb el premi a la Millor Professional Turístic. Els mèrits pels quals ha estat guardonada han estat, principalment, la tasca duta a terme per a la millora de la formació universitària dels futurs professionals del sector turístic i l'impuls del prestigi i la internacionalització del Grau en Turisme a la ciutat de Lleida.

En l'edició d'aquest any han optat als Premis de Turisme i Comerç Ciutat de Lleida 50 candidatures, presentades per diferents entitats.

L’Ajuntament de Lleida ha distingit 20 empreses i professionals per contribuir a la potenciació del turisme i el comerç de Lleida en el marc de l’acte de lliurament de la 3a edició dels Premis de Turisme i Comerç que s’ha celebrat aquest dimecres a la Llotja i que ha estat presidit pel paer en cap, Àngel Ros, acompanyat del tinent d’alcalde i regidor de Promoció de la Ciutat, Rafael Peris. Prop de 300 persones relacionades amb aquests dos àmbits estratègics de Lleida han assistit a la festa que pretén reconèixer l’esforç de les empreses, entitats i professionals que contribueixen a la millora de la competitivitat de la ciutat, mitjançant l’activitat turística i per la seva responsabilitat amb la societat i l’entorn urbà.