La Facultat de Dret, Economia i Turisme celebra la seva Junta telemàticament

JFDET
Imatge de la celebració de la Junta de Facultat

La Facultat de Dret, Economia i Turisme ha celebrat la seva Junta de Facultat de forma telemàtica. En la Junta de Facultat s'ha informat de les activitats realitzades de gener a juliol de 2020 destacant que la majoria d'elles s'han hagut d'adaptar al format virtual a causa de la pandèmia provocada per la COVID19.

En aquest sentit, el degà ha agraït la col·laboració de tot el professorat, personal d'administració i serveis i estudiantat pel seu esforç en adaptar-se a la nova forma de treballar. Les caps d'estudis han explicat com s'ha planificat el proper curs per garantir les distàncies de seguretat, en aquest sentit, s'ha projectat el vídeo de la UdL on s'explica com serà la docència el proper curs 2020-21.

Així mateix, s'ha acordat que els actes d'homenatge del professorat que es jubila aquest curs s'ajornen per a la proper Junta de Facultat prevista al mes de desembre, si la situació sanitària ho permet.