Jornada sobre Economia Social i Cooperativisme

coop-1-de-1-3
Pol Companys Trilla recollint el premi al millor TFG

La Sala de Juntes de la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la UdL va acollir aquest dimecres 29 de març una Jornada sobre Economia Social i Cooperativisme.

Després de l’acte inaugural es va procedir a la taula rodona de la jornada que va estar integrada per la sra. Maricel Piñol Balcells, cap de la Secció d’Economia Social i Treball Autònom, Serveis Territorials de Treball, Afers Social i Famílies a Lleida, el sr. Josep Presseguer Gené, Director General de Fruits de Ponent, cooperativa comercialitzadora de fruita, i el sr. Fermí Vives Tassies, Patró de la Fundació Roca Galès. Cadascun dels membres de la taula rodona va exposar la seva visió pel que fa a l’economia social i al cooperativisme partint cadascun de plantejaments diferenciats tenint en compte els seus perfils professionals.

Un cop finalitzada la taula redona, la Jornada es va cloure amb l’entrega del premi al Millor Treball de Grau sobre Cooperativisme. En la present edició que correspon al curs 2015/16, el reconeixement ha estat per l’alumne d’ADE Pol Companys Trilla i el seu treball titulat l’Explotació Comunitària de la Terra. Cooperativisme a les Avellanes.  Un guardó que va a càrrec de la Fundació Roca i Galès.