Inauguració del curs acadèmic 2017-2018 del Màster Universitari en Gestió Administrativa i Lliurament de les Orles Acadèmiques de la II Promoció.

_DFT6275b
Acte d'Inauguració del curs acadèmic 2017-2018 del Màster Universitari en Gestió Administrativa

El passat 20 d'octubre la Facultat de Dret, Economia i Turisme va acollir l’acte d'inauguració i lliurament de les orles acadèmiques a la II promoció del Màster Universitari en Gestió Administrativa. L’acte va comptar amb la presència de la degana de la FDET Maria José Puyalto i va anar a càrrec del vicepresident del Col·legi Oficial de Gestors Administratius de Catalunya, Sr. Juan Antonio Santos.

Un cop finalitzada la intervenció del sr. Santos es va procedir al lliurament de les orles acadèmiques als alumnes de la segona promoció que durant aquest any han cursat el Màster.